AdPen Warszawa – dystrybutor i producent długopisów reklamowych i ołówków

W AdPen uwielbiamy przybory do pisania. Tworzymy z nich skuteczne narzędzia reklamowe i marketingowe. Z nami wybierzesz i zaprojektujesz taki gadżet reklamowy, który doskonale odda to, co chcesz przekazać swoim odbiorcom.

W AdPen znajdziesz mnóstwo reklamowych przyborów do pisania (np. pióra, długopisy reklamowe i ołówki reklamowe). Z łatwością dostosujesz je do Twojej grupy odbiorców – klientów, kontrahentów, a także wyposażysz swoją firmę w spersonalizowane gadżety reklamowe.

Gadżety reklamowe od producenta AdPen

Długopisów i ołówków reklamowych używa każdy. Ale na pewno ma wśród nich takie, które lubi najbardziej. Jesteśmy pewni, że w AdPen jest to, czego potrzebujesz. Z jednej strony nasze przybory piśmiennicze łatwo dostosujesz do preferencji swoich odbiorców. Z drugiej strony, na pewno znajdziesz taki model, który będzie dobrze korespondował z Twoją marką, z jej cechami szczególnymi i wartościami, które chcesz przekazać. Dlatego nasza oferta jest tak zróżnicowana.

Długopisy reklamowe

Idealnie dostosowane do ozdabiania różnymi technikami zadruku; wiele modeli, wiele kształtów, wiele możliwości personalizacji.

Długopisy metalowe z grawerem

Eleganckie, wykonane z metalu, doskonale współgrają ze wzorami nanoszonymi metodą graweru laserowego.

Długopisy ekologiczne

Wykonane z papieru, często również tego recyklingowanego; najlepszy wybór, by wzbudzić „zielone”, proekologiczne skojarzenia.

Długopisy plastikowe

Długopisy do marketingowych zadań specjalnych; bardzo duża powierzchnia zadruku; zaprojektowane i produkowane w Polsce.

Ołówki reklamowe

Świetna alternatywa dla długopisów; dobrze sprawdzają się jako „naturalne” gadżety; bardzo łatwe w personalizacji i znakowaniu.

Znakuj, personalizuj, ozdabiaj długopisy reklamowe i inne artykuły piśmiennicze.

Zajmujemy się również znakowaniem przyborów piśmienniczych. Personalizowanie długopisów i ołówków to nie tylko wybór kształtu, koloru czy materiału. Z nami od A do Z zaprojektujesz taki gadżet, który będzie świetnym nośnikiem treści reklamowych.

Techniki znakowania długopisów reklamowych i ołówków reklamowych nie mają dla nas tajemnic. Stosujemy metody: tampodruku, sitodruku, graweru laserowego, a także naklejki polimerowe. Odpowiednio dobieramy je do kształtu, materiału wykonania i finalnego przeznaczenia.

Ostatnie artykuły

Targi CTCO Lyon 2024: Sukces powrotu AdPen na francuski Rynek!

Targi CTCO Lyon 2024: Sukces powrotu AdPen na francuski Rynek!

W dniach 6-8 lutego 2024 roku mieliśmy przyjemność uczestniczyć w prestiżowych targach artykułów reklamowych CTCO w Lyonie (Francja). Nasze stoisko, prezentujące najnowsze modele długopisów reklamowych AdPen, znalazło się pośród około 300 wystawców z różnych krajów. Należy podkreślić, że Polacy byli drugą co do wielkości reprezentowaną narodowością na targach, zaraz po gospodarzach z Francji, z ponad dwudziestoma stanowiskami prezentacyjnymi. Cieszymy się, że byliśmy wśród nich.

Z czego składa się tusz do długopisu?

Z czego składa się tusz do długopisu?

Tusz do długopisu składa się z roztworu – złożonego z barwnika oraz substancji zagęszczających (na przykład żelujących). Chociaż tusze bywają mylone z atramentami – są one mieszaninami pigmentu z wodą, podczas gdy atramenty stanowią jednolitą ciecz (nie są mieszanką dwóch składników).

Tusz do długopisu – jakie zalety z sobą niesie?

Stosowanie tuszu do długopisu reklamowego niesie ze sobą kilka konkretnych zalet:

·      jest trwały – nie rozpuszcza się w wodzie i nie blaknie

·      jest uniwersalny – nadaje się do wykorzystywania na różnych powierzchniach (nie tylko na papierze)

·      wykazuje wysoką intensywność kolorów

·      zapewnia płynność pisania – dzięki czemu pisanie długopisem na tusz jest niezwykle komfortowe 

·       nie rozmazuje się (po wyschnięciu)

Dzięki licznym zaletom tuszu – to właśnie długopisy na tusz stanowią jeden z najpopularniejszych wyborów jeśli chodzi o narzędzie do pisania.

Długopis na tusz – komu sprawdzi się najbardziej?

Długopis na tusz sprawdzi się przede wszystkim tym osobom, które cenią sobie wygodne, płynne pisanie – bez konieczności tak zwanego „rozpisywania” długopisu. Długopisy na tusz są nie tylko trwałe – co oznacza, że intensywność barwy tuszu pozostaje bez zmian – ale także uniwersalne, co sprawia, że możemy wykorzystywać je nie tylko na papierze, ale również metalu, plastiku czy szkle. Długopisy na tusz (olejowe) znajdziemy w wielu interesujących wersjach kolorystycznych. Nie ma znaczenia jakie to są marki długopisów i tak każdy z nich potrzebuje dobrego tuszu.

Jakie są marki długopisów?

Jakie są marki długopisów?

Marki długopisów dostępne w Polsce to między innymi Parker, Waterman, Montblanc i Montegrappa. Inni powszechnie znani producenci to między innymi Donau, Pentel oraz BIC.

Marki długopisów – które wybrać?

Wybierając długopis warto kierować się nie tylko renomą danej marki, ale również konkretnymi jego cechami – które zawsze powinny być dopasowane do potrzeb użytkownika. Innego typu długopis sprawdzi się do sporządzania regularnych notatek, inny do napisania ważnego egzaminu, z kolei na produkt jeszcze innego typu warto postawić wtedy, kiedy wybieramy długopis z reklamą naszej firmy. Decydując się na wybór określonego długopisu – zwróćmy uwagę na jego trwałość, design oraz efekt, jaki zapewnia (a więc na formułę i kolor). Sugerowanie się samą w sobie marką nie zawsze będzie odpowiednim kryterium podczas podejmowania decyzji.

Marki długopisów – co warto wiedzieć?

Aktualnie na rynku długopisów znajdziemy całe mnóstwo różnego rodzaju polskich i zagranicznych marek. Nie wszyscy wiedzą, że prototyp współczesnego długopisu powstał w 1888 roku – w trakcie prób wynalezienia urządzenia, które umożliwiłoby pisanie po skórze (czego nie potrafiły w tamtym czasie pióra wieczne). Obecnie wyróżniamy kilka najważniejszych rodzajów długopisów – między innymi długopis olejowy (atramentowy), żelowy czy tak zwany „cienkopis”. Oczywiście fajnie posiadać wiedzę czym różni się pióro kulkowe od długopisu.